wtorek, 3 lipca 2007

video dnia

3 komentarze:

Aniatek pisze...

Oj ej,wchodziłam jakiś czas temu,na Twoją stronę,która jeszcze wtedy była w budowie,a teraz wchodzę i takie cudne różności :) Kasiu,byłam na jednym Twoim koncercie,jak grałaś jeszcze z variusami,miałam wtedy jakieś 12 lat,teraz mam 20 i bardzo chciałabym posłuchać Cię na żywo.czy na ten koncert w Trójce we wrześniu jest możliwy wstęp? pozdrawiam Cię baaardzo! :) Ania

eddie pisze...

http://pl.youtube.com/watch?v=gbaRKKpYIqE
ta piosenka jest suuuuper , nie wiem czy znasz :> hehe ;) :P :D
- fajnie ze piszesz bloga,mam nadzieje ze dasz jakas nowa notke :P pozdrawiam z Krakowa :) pa

Paweł Wilkosz pisze...

Kontrowersyjny Roxy Music... uznawany przez jednych za promotorów 'łagodnej' odmiany angielskiego punka, a przez innych za prekursorów kiczu będącego rezultatem mieszanki art rock`a i pop-u. Chociaż są to tylko śladowe nuty awangardy rockowej serwowanej chociażby przez Patti Smith czy The Velvet Underground, kawałek jest całkiem przystępny. Dla zainteresowanych: W sprzedaży są wznowione płyty 'Avalon' z 1982r.