środa, 23 stycznia 2008

sauna

Byłam dzis w saunie. Pada snieg, zimno, szaro, wyobrazilam sobie, ze tam zgubie przeziebienie, przypomne o cieple i zaznam spokoju. Jutro nagrywam coś dla Martyny Jakubowicz na jej nową płytę, do której zaprosiła parę osób, aby zrobiły na nowo Jej wczesniejsze piosenki. Zrobilismy ją tak na nowo, że aż.. Strasznie mi się teraz podoba.. Ale najlepiej ocenia się rano a teraz jest 1.18 więc pójdę spać i rano się zobaczy a Panstwo moi drodzy za jakis czas..

No i siedze tam, wchodzą 3 babki tzw dojrzałe, 1,2,3..

1mówi - wiecie, tu przychodzą też ci znani. Wczoraj był Saleta.
2- a to dobry chłopak, nerkę oddał dla dziecka.
3- a ta / chyba o koleżance nieobecnej / to wszystkich zaczepia, ze wszystkimi gada.
Nawet tego Saletę zaczepiła i się pytała. Ja go dziś rano widziałam i nic, no bo co będę...
1- a widziałyście tą ładną dziewczynę młodą z tatułarzami?
To żona jest jakiegoś rapera polskiego, ale wy go nie znacie, bo on dla młodych śpiewa.
Ale ja zapytałam ją co to za tatuaż, a ona, że to imię męża - Liroy.
2- ale jak to, tak ma na imię ? A może chodzi o tą sieć sklepów Liroy Merlin?

W międzyczasie do sauny wchodzi mężczyzna, patrzy na ich miny, mówi "aj sory" i wychodzi.
Zgorszone odwracają głowy bo był bez majtek.

3 mówi - To Szwed był , oni tak wchodzą u nich, na golasa.

Poszłam pływać..

9 komentarzy:

Makuva pisze...

Czesc Kasiu, wiec usmialem sie na maxa...niezly dialog, dobre wstawki na komedyjke;) "Polskie Ploty" ;)) tak to juz jest...Kasiu nabieraj sil, odpoczywaj ale...nie za dlugo;) haha...nie moge sie powstrzymac..sorry;) musze ci wyznac.., ze masz magie w glosie..i ja ide teraz posmakowac tej magii;) papapa trzymaj sie Kaska

Refresz pisze...

Psssst.
A u nas w "saunie" mówią, że Twoja nowa piosenka jest świetnym połączeniem muzyki elektronicznej z cudownym wokalem i bardzo chwytliwą melodią. I wiesz co? Mają rację. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

hehehehehe dobre:P

przemek1 pisze...

Te 3 babki kojarza mi sie z kobietami spedzajacymi codziennie 12 godzin w warszawskich centrach handlowych (galeria mokotów, galeria centrum) ...tzw "galerianki". Smutne, a jednocześnie śmieszne.

Magdalena pisze...

fajnie opowiedziane!:D
aj nie moge sie doczekac nowosci od Kasi

Destination-ol pisze...

Moze bede nie na czasie, ale powiem tak UWIELBIAM PIOSENKE "Marzec". Jest dla mnie bardzo osobista... jej tekst jest mi bardzo bliski a w polaczeniu z twoim cudownym glosem, sluchajac jej poprsotmu mnie nie ma. Pozdrawiam serdecznie i dzieki za musyke ktora tworzysz. Grzegorz.

Destination-ol pisze...

Moze bede nie na czasie, ale powiem tak UWIELBIAM PIOSENKE "Marzec". Jest dla mnie bardzo osobista... jej tekst jest mi bardzo bliski a w polaczeniu z twoim cudownym glosem, sluchajac jej poprsotmu mnie nie ma. Pozdrawiam serdecznie i dzieki za musyke ktora tworzysz. Grzegorz.

Unknown pisze...

Fajna historia! Liroy Merlin :-)
Paniu Kasiu, jest Pani cudowna, mam wszystkie Pani płyty solowe za wyjątkiem pierwszej ;-), uważam że tworzy Pani cudowną muzykę, bardzo chciałabym posłuchać jej na żywo. Kiedy to będzie możliwe? Dlaczego dział 'koncerty' zawiera tylko zeszłoroczne daty?!
pozdrawiam

Unknown pisze...

hehehe, no taaak.. śmieszą mnie takie teksty, jakby Ci "znani" bili jakimś ciałem obcym, a nie ludźmi..
pozdrowienia :-)